Politica de retur UniKs

Produsele achiziționate de pe siteul www.uniks.ro pot fi returnate, conform legislației în vigoare, în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului (Ordonanta de Urgenta 34/2014  privind regimul juridic al contractelor la distanță, Articolul 9).

 

Conditiile acceptarii returului unui produs

  • Produsele pot fi returnate numai dacă sunt în stare perfectă: în aceleași condiții în care au fost livrate, nepurtate, fără urme de uzură, îndoituri, zgârieturi sau orice altă deteriorare a produsului, cu toate etichetele și accesoriile atașate și în ambalajul original.
  • Clientul care doreste să returneze sau să înlocuiască un produs trebuie să anunte acest lucru prin telefon la 0786465000 ȘI OBLIGATORIU prin email la contact@uniks.ro în termen de maxim 7 zile calendaristice de la primirea produsului.

Cum se efectuează și cât costă returul unui produs

  • Sunați la numărul de telefon la 0786465000 pentru a anunța ce produs doriți să returnați.
  • După anunțarea telefonică, vă rugăm să trimiteți un email la adresa contact@uniks.ro, cu următoarele detalii:
  • Pentru rambursarea contravalorii produsului returnat:
    • Nume și prenume
    • Produsul pe care îl returnați (denumirea, codul produsului pe care le regăsiți în factură)
    • Motivul returului/ înlocuirii – opțional
    • Număr telefon
    • Serie și numar Carte de Identitate
    • CNP
    • Codul IBAN (numărul de cont)
    • Banca, sucursala
  • Vă rugăm să puneți produsul pe care îl returnați împreună cu factura care însoțea produsul în pachetul original, pe care să menționați următoarea adresă: UNIKS – str. Mugurelui, nr.7, Bragadiru, Ilfov
  • Returnarea produsului se va face cu același curier care a fost folosit pentru livrare ( sau Poșta Română – dacă a fost un caz excepțional și livrarea s-a făcut prin serviciul Poștei Române. Daca expediați produsul cu alt furnizor de servicii de curierat, decat cel care a facut livrarea sau cu Poșta Română, UniKs își rezervă dreptul de a nu accepta returul, fie de a reține 50% din valoarea produsului returnat, sumă ce va acoperi cheltuielile ocazionate de costurile cu personalul care se va ocupa de recuperarea coletului.
  • În cazul în care livrarea s-a facut personal, produsul nu se poate returna, întrucât nu intră sub incidența Ordonanțe 34/ 2014
  • NOTĂ: Toate coletele vor fi livrate cu opțiunea verificare la deschidere. Dacă, după deschiderea coletului, considerați că produsul nu întrunește așteptările dvs. refuzați coletul – este o procedură mai ușoară și preferabilă decât cea de returnare a unui produs. Plata transportului tur- retur este suportată și în acest caz tot de client.
  • ATENȚIE! Produsele personalizate, realizate expres la solicitarea unui client, conform descrierii și materialelor alese de client, nu se pot returna

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Rambursarea sumei integrale pe care clientul a plătit-o pentru achiziționarea produselor returnate se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării produselor.
NU se returnează contravaloarea serviciilor de curierat, nici pentru expedierea coletului, nici pentru returnarea produsului.
Rambursarea contravalorii se face exclusiv prin virament bancar, în contul furnizat de client în momentul anunțării în scris a returului, pe adresa de email contact@uniks.ro.

În cazul în care clientului i-a fost livrat un alt produs decât cel pe care l-a comandat și acest lucru s-a întâmplat dintr-o eroare a UNIKS.RO, cheltuielile de expediere/ re-expediere pentru returnarea sau schimbul produsului vor fi suportate de către UNIKS.